Forum 4DH Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Więc trudno przypuszczać i zakładać, że ten sam zespó

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 4DH Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 23:52, 08 Kwi 2014    Temat postu: Więc trudno przypuszczać i zakładać, że ten sam zespó

ja gdybym rozstal sie z zona po 12 latach to przynajmniej dla mlodszej...
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzilam do terapeltki ale ona byla chyba bardziej chora odemnie. druga to taki typowy film o nastolatkach, troche milostek we tle, troche muzyki i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny plis podajcie mi link (któy działa) do tych ćwiczeń.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdro [link widoczny dla zalogowanych] Ile Ty masz lat ????
gggggg jeśli jeszcze masz trochę cierpliwości to proszę zechciej wysłać i mnie zdjęcie sprzed i po. dodam jeszcze, ze zalezy mi na naprawde widocznym powiekszeniu, podobaja mi sie tez usta Scarlett Johanson i nawet Pais Hilton ale troche małe, co do ust Angeliny Jolie to przyznam, ze ma duze ale nie takie wypukłe jak mi sie podobaja wiec o takie mi nie chodzi nawet 5 Maseraków jej nie pomoze witam trafiłem na ten wątek przez przypadek i mogę się trochę wypowiedzie na temat pracy w Żywcu.Pracuję jako kierowca w Trade pięc lat więc wiem jak się pracuje.Na samochód o ładowności 5.5 tony ładują ci 10 ton i wio na trase. americanos, levis- rozmiar 26/30 :d [link widoczny dla zalogowanych]
a)tak ciezko wszedzie o prace. i Kaja Paschalska Hej, Kazalam mu sie isc na to zbadac ale chyba sie wstydzi....Jestem szczupla laska a faceci na mnie slinia sie na widok, wiec nie wiem czemu moj facet nie moze dojsc. Biorąc siofor niby lepiej...... Ech, doczytalam. czy zwykły
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile dni trwa mniej więcej , do momentu aż chory może cokolwiek koło siebie zrobić?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupiłam York'a X720!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gosc3 nie zmywac woda, zostawic!
[link widoczny dla zalogowanych]
Chlopak dotkniety, jak pisal, ogromnym tradzikiem. Gruba gratulacje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczęłam go brać 8 dnia cyklu. [link widoczny dla zalogowanych] Kawałek papieru o którym nikt niczego nie wie na zachodzie.
Potrzebuję porady, mam nadzieje że ktoś będzie w stanie odpowiedzieć W ciągu kilku dni wszystko się pięknie zagoiło. Jedyny minus to zmiana odcienia na jasno-szary po jakimś czasie. do 1200-1400 kcal. I was given an extension belt which was bright orange, just to rub it in. [link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje dobrej kosmetyczki z Rzeszowa,ktore zrobila by mi paznokcie zelowe. Groszku, moje gratulacje z powodu zareczyn, a wiesz, co za zbieg okolicznosci, my tez wstepnie zaplanowalismy nasz slub na czerwiec 2008!!! Szczegolnie na tym zalezy, poniewaz jestem wysoka i szczupla i takie wlosy do mnie nie pasują, obciążają moją sylwetkę. Paznokcie u stóp bez lakieru, bo podobno coś po nich widać - nie wiem i nie zagłębiam się w ten temat. Moja sytuacja jest taka, ze mam nadżerkę ktura była najpierw leczona globułkami Betadine (żadne problemy) potem została przypalana kwasem na S nie pamiętam nz. Wszyscy Turcy rosna rosna, a potem maleja i zarastaja im plecy.Wyrastaja tez im rogi na czole, i blony miedzy palcami. mąż miał jednak rację - spuszczałam wodę nawet o tym nie wiedząc, potem dziecko jakoś musiało przytkać \wylot\ bo się nic nie sączyło
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz choroba jest w stanie uśpienia i pierwotniak siedzi sobie nieaktywny w moich węzłam chłonnych na karku i w żadnym wypadku nie zagraża dziecku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślałam o chirurgu kosmetycznym, ale czytając opinie, że bliznowiec może powrócić zaczynam się zniechęcać, żeby nie wywalić tysiąca w błoto...
[link widoczny dla zalogowanych]
Co porabiasz w Neapolu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dużo biegam i robie brzuszki. [link widoczny dla zalogowanych] Brzuszek będę ćwiczyła dalej, bo efekty już widzę , ale niekoniecznie 6W.
? Na ból spokojnie możesz brać no-spę (max. Skąd mam wźiąć sił żeby wkoncu sie od niego uwolnic , nie chce czekac na niego bo w głebi serca wiem ze bez niego bedzie mi lepiej ale jak to zrobić !!! kasiula sprzedaje te spodnie.... [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie Drogie Panie! echh. To nie robi ze mnie złego człowieka! Słonecznej soboty życzę!!!! hellooo!!! I schudłam 13 kg juz nie funkcjonuje norlamalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja slyszalam, ze schwarzkopf ma najlepsze odzywcze i nawilzajace maseczki ale mi zalezy na tym, zeby cala seria byla bardzo dobra

Inaczej odczuwamy!
[link widoczny dla zalogowanych]
moze jakies delikatne sandalki.
gdyby ktos nam dal jeszcze jedna szanse i obudzily bysmy sie bez blizn potrafiły bysmy w zyciu osiagnac cos wiecej inaczej sie patrzy na swiat po wypadku dostrzega sie rzeczy ktorych zwykly smiertelnik nie widzi!!!!
To jeden z rozdziałów mojej internetowej \biblii\ na temat toksoplazmozy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli te pytania sa głupie...
Jak nie jada do osob poleconych to nie polecam!!!!!!!!!!

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Bryan Adams - Have you Ever Really Loved a Woman
Co do postu wyżej nie komentuję...wypowiem się po cc ale mam nadzieję że będzie inaczej niż w wyżej opisanej sytuacji. witam Możliwość opieki także w godzinach wieczornych. Czy mając do zaoferowania czas w tygodniu od 15 i całe weekendy można odbyć praktykę. Uwielbiam kogel-mogel (ale tylko zoltka + cukier). [link widoczny dla zalogowanych]
Nadmienię, iż po tym kursie mam zamiar zacząć pracować we włsnym salonie, jak myślicie ten kurs mnie nauczy wszystkiego? No i często po prostu chodzę po mieście. mi pomaga preparat na wrastajace paznokcie firmy Scholl. TAk więc, myślę, iż nei powinniście się denerwowac brakiem miejsc! ładnie się prezentuje i już od samego patrzenia na niego czuję się lepiej. Zrobię wszystko, WSZYSTKO żeby schudnąć, zaczęłam trochę biegać, po kapuścianej zacznę się zdrowiej odżywiać. OBNIŻENIE POPEDU w tym wieku nie jest normalne chociaz prawdopodobne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec skoro Towja mama cierpi, to brac bioptron i....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 4DH Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin